Vad är det som gör att vissa medarbetare och chefer tycks hinna med allt och aldrig blir riktigt stressade? Hemligheten är inte så dramatisk! Det handlar oftast om enkla och grundläggande kunskaper som är lätta att glömma bort eller inte alltid tillämpas!
Vi kan tillsammans med Jeanette Persson från Effektiva arbetsvanor erbjuda en av de bästa utbildningar som finns inom området personlig effektivitet. Jeanette kommer med värme och humor och en mycket gedigen erfarenhet vägleda oss genom saker som,
Vad skapar ”oreda” på jobbet idag?
Vad handlar planering och struktur om?
Hur använder vi våra verktyg som e-post och mobiltelefon på ett klokt sätt?
Hur prioriterar du rätt saker vid rätt tillfälle?
Hur blir du bäste vän med din kalender?
Går det verkligen att göra allt samtidigt?
Hur blir ett möte effektivt?
Vi kan garantera en av de mest nyttiga utbildningarna du kanske någonsin deltar i! Det går också komplettera utbildningen med personlig rådgivning och uppföljning för alla deltagare vid deras egen arbetsplats! För bästa resultat vill vi rekommendera max 15-20 deltagare!
Vill du veta mer eller boka in en utbildning! Kontakta oss via nedan formulär eller hör av dig direkt till Jeanette på jeanette.persson@effektiva.se eller via telefon, 070-772 60 30.
LÅT OSS UTMANA DIG TILL UTVECKLING!!!
Läs mer på www.effektiva.se